12 Ekim 2009 Pazartesi

Sizin için denedim!


Aslında yalan. Tamamen kendim için denedim ama sizinle de paylaşmak istedim. Finlandiya'da mutlaka Ren Geyiği yemelisin dediler. Otelin yakınlarında bir restoran bulduk. Lappi Ravintola. Dışarıdan bakıldığında minicik bir yere benziyor. Tamam çok kocaman değil ama yine de kapıdan içeri girer girmez ben nereye geldim diyorsunuz. Höydörö höydörö içeri dalarkeeeeen hello dedi bir ses. O an tahtaya beyaz tebeşirle yazılmış yazıyı gördüm. Masa için bekleyiniz. Adam o sırada ne istiyorsunuz tarzı birşey dedi. Ren Geyiği yemek için geldik dedik. Kocaman bir defter çıkardı ve boş masa olup olmadığına bakmaya başladı. Beni izleyin dedi sonra. Peşinden gittik. Nerden geldiniz dedi, Türkiye dedik. Kitaplık gibi birşey baktı baktıııı... Menü listesiymiş o. Daha doğrusu dillere göre menülermiş. Türkçe yok tabii. İngilizce menü versek olur mu dedi. Tamam dedik ve geçtik yerimize. Sanki bir dağ evindeydik. Her taraf ahşap, odun... Çok fazla anlatmayacağım, mekanın linkini ekliyorum zaten. Tam olarak yediğimiz şey buydu: "ORIGINAL SAUTÉED REINDEER Served on mashed potatoes with lingonberries." Yanında ekmek de istedik. İnce hamurdan yapılmış malzemesiz pizzalar geldi. Yağlı ve sıcaktı. Tadı da fena değildi. Şarap da aldık. Onun adını hatırlamıyorum ama çok güzel bir ortamda çok güzel bir akşam yemeği yedik. Siteden 2 görsel seçtim, biri yediğimiz yemek. Diğeri de mekan...
http://www.lappires.com/index.html

0 yorum:

Yorum Gönder