12 Ekim 2009 Pazartesi

Bodom! Lake Bodom!

Finlandiya'ya gelindiğinde görülmeden gidilmemesi gereken bir yer var. Bodom Gölü. Children of Bodom sağolsun, ezberletti bize bu yeri. Her zamanki gibi zor bulduk gölü. Sondan başladım yine. Espoo'ya trenle gittik. Yolda lapa lapa kar yağmaya başladı. Biraz erkenmiş kar yağması için. Espoo'ya geldik. 86 numaralı otobüse binmemiz lazım ama durağı bulamadık bir türlü. Kime sorsak ürkek ürkek bakıyordu. Zar zor bulduk ve yola koyulduk. Şoföre haritada inmek istediğimiz yeri gösterdik. Gelin görün ki adam bizi dağ başında bir yerde indirdi. Müze dediğimizi sanmış meğersem. Öylece kalıverdik yolun ortasında elimizde haritalarla. Dönüş yoluna düşelim dedik. Birkaç durak geri gitmemiz lazım ama yol o kadar boş o kadar sapa ki... Yaklaşık 20 dakika ne bir araba ne bir otobüs geçti. Neyse birkaç denemeden sonra bulduk gölü. Hemen birkaç fotoğraf çektik. Hemen dönmek istiyorduk çünkü epey üşümüştük. Göle de o kadar yaklaşmışız ki, hava uygun olsa girip yüzeceğiz...
Yola çıkıp otobüs beklemeye başladık yine. Ben yerimde duramıyordum artık. Zıp zıp zıplamaya başlamıştım. Bir yandan da sabah hazırladığım yiyeceği tırtıklıyordum. Burnum kıpkırmızı, parmaklarım donmuş... Harika bir deneyimdi gerçekten de. Ha unutmadan, Bodom Gölü hakkında yaşananları bilmeyenler için: http://murderunsolved.com/murder-unsolved/lake-bodom-murders-unsolved-in-finland
Ayrıca bu da benden olsun... Children of Bodom - Lake Bodom http://www.youtube.com/watch?v=i9NdhSbtTDc

0 yorum:

Yorum Gönder