11 Ağustos 2009 Salı

Avea 3G Göksel & Yalın Konseri (Bahriye'nin Gözüyle)

Çok geçmiş üzerinden. 30 Temmuz'da Avea 3G Göksel & Yalın konserine gittik, Zeynep ve ben. Aslında benim hiç haberim bile yoktu, Zeynep ile kahve içmeyi planlamıştık. Tabii ki bu konser çok daha harika bir plandı.

Uzun uzadıya anlatıyorum başlangıcından itibaren zira bu aktiviteyi izlerken karar verdik bu tarz bir blog yazmaya.


Konser Harbiye Açıkhava Tiyatrosu'ndaydı. Basın mensuplarına yönelik bu konser, Avea MobilVizyon teknolojisi kullanılarak, TRT4'den yayınlandı. Kulisteki Göksel'e 3G ile bağlanıldı ve sahne arkasındaki LCD ekranlardan izledik.

"- Beni duyabiliyor musun? Beni görebiliyor musun?"

Avea standları nedense konser başladıktan sonra orda değildi. İnternete bir kaç dakika ihtiyacım oldu ve Göksel konseri biter bitmez "Haydi görelim bakalım şu Avea 3G marifetini" diyerek standlara yöneldiğimde, yerinde yeller esiyordu.

Konser kısmına gelirseeeek...

Göksel, çoğunlukla eski türk filmlerinden seçilmiş film müziklerini yeniden yorumladığı "Mektubumu Buldun mu?" albümünden söyledi şarkılarını. Bunun dışında eskilerden; Sabır, Bir seni konuşurum, Günün birinde parçalarını da söylemesi hoşuma gitti. Bu şarkıları ezbere biliyor olmama şaşırmadım değil.

Göksel çok güzel bir kadınmış meğerse. Sesi harika, bir kere bile detone olmadan VOKALSİZ olarak seslendirdi şarkıları. Albüm kaydına yakın dinlediğim sanatçıları hep takdir etmişimdir.

Sahnesi de "Mektubumu Buldun mu?" konseptine uygun, hafif retro bir elbise ve uygun danslarla tamamlanmış olarak, gayet hoştu. Son zamanlarda izlediğim en başarılı Türk kadın vokallerinden biri olarak Göksel'i tebrik ediyorum.

Yalın sahneye çıkarken bizi biraz şaşırttı.
Sahnede elini kolunu sallayan adamın sahneye geri dönüşü ile beraber, bizim oturduğumuz kısımdan, yani izleyicilerin arasından geldi sahneye. "Ne yapıyor bu adam ne saçma bir hareket" derken, bir anda aramızda görmek hoş geliyor insana :)

Yalın yeni şarkılarından söyledi ve araya da bir "Zalim" sıkıştırdı.Yalın'ın da nağmeleri etkileyici. Gırtlağını güzel kullanabiliyor ama Kenan Doğulu gibi (bkz: geçen seneki nike human race performansı) performans yapmaya çalışırken detone olmasa çok daha hoş olacak.


Ancak ne yazık ki saatin geç ve ertesi günde gidilecek bir işimiz olması nedeniyle, Yalın'dan sadece bir kaç şarkı dinleyip mekandan ayrılmak zorunda kaldık.

Ben şahsen çok eğlendim. Bir sanatçı için, hayranlarının dışında, böyle karma ve özel bir zümreye konser vermek çok zor olmalı. O yüzden hem Yalın'ı hem de Göksel'i bir kez daha tebrik etmeli.

Avea bu konserden yüzünün akıyla çıktı. Dinleyenler, gülümseyerek ayrıldılar umarım, çünkü biz öyle yaptık :)

Bahriye.

Not: Resimlerin kalitesi(zliği) için kusura bakmayın, ikimizde de fotoğraf makinası yoktu, telefonla çektik :)

0 yorum:

Yorum Gönder